poniedziałek, 1 października 2012

Żeby jesień była ciepła! Ceny i sklepy.

Otóż pierwszy dzień października, jeżeli jeszcze nie macie ciepłych akcesoriów, to zobaczcie co znalazłam na stronie polki.pl

Kołnierz Reserved, ok. 69 zł.

Kołnierz Reserved, ok. 69 zł.


Wełniana czapka River Island, ok. 70 zł.

Wełniana czapka River Island, ok. 70 zł.


Nauszniki House, ok. 17 zł.

Nauszniki House, ok. 17 zł.


Wełniana czapka House

Wełniana czapka House, ok. 35 zł.


Kołnierz House

Kołnierz House, ok. 40 zł.


Wełniane rękawiczki House

Wełniane rękawiczki House, ok. 35 zł.



29 komentarzy:

  1. uwielbiam wełnę.<3 już tak troszkę mi zimą powiało..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. My fav is the first scarf!
    Nice stuff:)

    http://myfashionfoodstyle.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  3. ten czarno biały komin z house fajny!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 czapka od dołu podoba mi się najbardziej :)

    +obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałby mi się komin. :D

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy na zbliżającą się zimę :)
    Może obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko przepiękne, czas wybrać się na zakupy i dokupić sobie kilka jesiennych dodatków ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. WITAM : ) świetny blog , super że się na niego napotkałam : )
    Jeśli miała być czas i ochotę serdecznie zapraszam do mojej krainy :
    http://ashplumplum.blogspot.com/

    Pozdrawiam i miłego dnia;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komin <3
    fajny blog obserwuje zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne są kołnierze i czapy ;D zapraszam
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. z miłą chęcią przygarnęła bym takie "ocieplacze" :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te rzeczy. Najbardziej podoba mi się czapka z House'a. Obserwuję i liczę na to samo: enough-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nauszniki *__*
    cieplusie i ładne, idealne.

    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello beautiful!
    I just discovered your blog, and I loved it,,, do you think if we keep?? I follow you now ...
    Hope to see you soon on my blog, if you like,,, I would like you to follow me also,,,,
    Kisses
    Gigi

    OdpowiedzUsuń
  15. Kołnierz i rękawiczki są super!
    Ciekawie tutaj u Ciebie : )

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznee.. bardzo mi się podobają nauszniki <3
    Zapraszaszam do obserwowania mojego bloga!!!- twoje-chwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna czapka i rękawiczki : D
    Zapraszamy do nas http://olcie323.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. przydatny post ;]
    czapa z river island ruleZ! ;D
    fajny blog, obserwuję! ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. ta czapka z pomponem musi być moja!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne. Już czuję podmuch zimnego wiatru :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietne sa te czapeczki :p
    a rekawiczki to juz w ogole ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. czapka jest świetna, chyba sobie taką sprawię:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne rękawiczki, przez takie dodatki nie mogę doczekać się zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam wszelkiego rodzaju kołnierze, chustki i szaliki , ten z reserved mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.