wtorek, 30 października 2012

Halloween inspirations

Chyba już na każdym blogu jest halloweenowy klimat, ale u mnie jeszcze nie. Więc postanowiłam dodać inspiracje na Halloween :)

Macie jakieś plany? Ja początkowo z koleżankami chciałam zrobić mini imprezkę, pooglądać horrory i wgl. Ale jednak z powodu braku czasu pójdziemy do klubu na Halloween Party! Przebierać się nie będę, bo nie mam pomysłu, ale przynajmniej dobrze spędzę czas :)

Miłego oglądania!

DSC00110.JPG

DSC00188.JPG

tumblr_laog42tJbc1qd2cqdo1_500.jpg

101_1141.JPG

310668_246892318692747_1496829305_n.jpg

533916012.jpg

ZdjÄ.jpg

zzz4.jpg

Pomysł na wykonanie rany

http://luise.pinger.pl/m/15209510/tutorial-ale-nie-makijazowy

Zapraszam na mojego drugiego bloga

http://storiesc.blogspot.com/


15 komentarzy:

  1. u mnie niestety ten klimat nie panuje,Ale inspiracje jak najbardziej pomysłowe i strasznie mi się podoba pierwsza i ostatnia są prześwietne *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooooooo ale fajne inspiracje *.* Ja nie mam planów ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie uznaję Haloween, uważam raczej, że powinniśmy w tym czasiej trwać w zadumie nad zmarłymi i obchodzić nasze swięto a nie amerykański wymysł. Ale inspiracje jak najbardziej udane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje, ale tak tego święta nie obchodzę ;)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie i ostatnie - świetne ! :D ♥
    U mnie jeszcze nie pojawił się klimat halloween i pewnie nie pojawi ;)
    Ale i tak zapraszam do mnie na nowy post. Mam nadzieję, że skomentujesz ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwie pierwsze inspiracje najlepsze są:)
    zapraszam : http://camilaofficial.blogspot.com/

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog ! :)

    +zapraszam do mnie, ilustrowanie komputerowe, za niedługo odbędzie się konkurs w którym będzie można wygrać moją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog ;)
    Zapraszam do mnie przyjaciolki123aww.blogspot.com/

    + Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.