czwartek, 18 października 2012

Clothingloves

Cześć! Dzisiaj napiszę o firmie


Otrzymałam propozycję współpracy. Niezmiernie się ucieszyłam, bo nie spodziewałam się tego zupełnie! Oczywiście weszłam na tą stronę sprawdzić co można tam zakupić. Jest dość duży i bardzo fajny wybór! Naprawdę warto odwiedzić ten sklep internetowy.
Zobaczcie przykładowe produkty:

Korean Fashion Bow Pearl Multilayer Blue Bracelet @ 08092107
Strapless Tulle A-Line Knee Length Bridesmaid Dress Graduation Dress with Paillette Bodice YSP12314

Black Off The Shoulder Women Two-Piece Fashion Sexy One Size Cotton Fitting Dress @H4469b

Yellow Lace Hem Knit Material Skirt Women Dress @MF7800y


Więc jak najbardziej polecam. Osobiście podoba mi się większa część towaru z tej strony! Połowę chętnie bym przygarnęła :)
Na początek współpracy otrzymam biżuterię. Obowiązkowo ją Wam pokażę, jak już będzie u mnie. Postaram się zrobić jakiś outfit.
Także możecie znaleźć baner firmy po lewej stronie bloga.

Pozdrawiam ;*

18 komentarzy:

  1. Firma oferuje na prawdę ciekawe rzeczy :) Zajrzę ^^
    Bardzo podoba mi się Twój blog ;P
    Obserwuję i zapraszam; Alex-it-me.blogspot.com :)
    pozdrawiam gorąco! Aleksandra ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hurrah, that's what I was seeking for, what a material! existing here at this webpage, thanks admin of this website.
    Here is my homepage :: lakiery

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia pozdrawiam w ten słoneczny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście obserwuje cały czas :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne bransoletki takie w stylu vintage :3

    OdpowiedzUsuń
  6. great post!love clothingloves.
    really nice blog.
    wanna follow each other???
    Join my CHANEL GIVEAWAY!

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post, I love your blog so much <3
    Would you maybe like to follow eachother?
    Love, Anne

    www.movieanne.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post! I' you new Follower!! I hope you visit my blog sometimes... Thank's! :)
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.