środa, 24 października 2012

Płci żeńskiej się spodoba ;)

Hello,
nie mam dziś za dużo do pisania, więc podzielę się fajnymi zdjęciami & instrukcjami.

Upiecie włosów NA SZYBKO! Dla wiecznie spóźnionych:)

Co to znaczy PRAWDZIWA MIŁOŚĆ!

Jeden filmik... ;p



Nie wierzę Buty EMU można zrobić SAMEMU!!! Wyzwanie RZUCONE kto próbuje?

Życie jest jak włosy...

Wisiorek z SUWAKA! Zrób go SAMA - ZIP nadal IN!!!

Czarna kreska wysadzana czarnymi świecącymi cekinami!

Masz problem z organizacją pracy...

Idealna kreska EYELINEREM to już nie problem! Jest na to sposób!

Sposób na Fajny Decor na ścianie!


19 komentarzy:

  1. strasznie fajne są niektóre rzeczy :) Niestety te z włosami trudniej jest zrobić samemu moim zdaniem.. np: moje są kręcone,dłuższe i się nie układają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pomysł na rzęsy jest mega po prostu!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. mega fajny pomysl z naszyjnikiem - zamkiem, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne włosy ma ta dziewczyna :) pomysł na emu też dobry, tylko gdzie zdobyć coś takiego? :)

    aa i ostatni obraz mega :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ten pomysł z naszyjnikiem z zamka :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post ^^
    Przydatne rzeczy ^^
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia. Zapraszam: enough-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Ci bardzo za przemiłe słowa :)
    Fajne zdjęcia, osotanie najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa ostatnia grafika, ale mnie się tam najbardziej podoba naszyjnik z zamka ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. alee super!:)

    pozdrawiam serdecznie:):)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Guauu!! Your photos are very... amazing and inspiring!! I just to know and I like so much your site. And I think probably I´ll post with your reference in the future this DIY!! Love them!! I follow you now ;D Have a nice week ;D!!

    OdpowiedzUsuń
  12. łał ! ile tu pomysłowych rzeczy! bardzo podoba mi się twój blog ! :D
    obserwuje!

    + zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny sposób z tą butelką ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog! *.* jestem pod wrażeniem.
    zapraszam do mnie. mam nadzieję, że mój blog spodoba Ci się tak jak mi Twój ;)
    www.piekno-nastoletniego-swiata.blogspot.com
    OBSERWUJEMY? ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. ale fajniutkie instrukcje;) świetne pomysły !

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.