sobota, 20 października 2012

Jesienny outfit

Heej! 
W ten weekend mam mnóstwo zajęć, wczoraj byłam w klubie, dziś na zakupach, w szkole na francuskim oraz z koleżanką byłam w centrum handlowym, na starówce. Jutro natomiast muszę się uczyć oraz zaprosili moją rodzinę na obiad... Kiedy ja odrobię te lekcje?!

U mnie słonko, co mnie niezmiernie cieszy! Dzisiaj idąc ze szkoły przez park na przystanek porobiłyśmy kilka zdjęć, ale opublikować mogę tylko 2. Coś się dzieje z moim aparatem, robi strasznie mętne zdjęcia :( Trzeba go oddać do naprawy, albo kupić nowy...

Palto to jeden z moich dzisiejszych zakupów.
Tutaj głównym akcentem jest dopasowanie spodni i szalika. (na zdjęciu chyba jest źle widać)


21 komentarzy:

  1. bardzo fajny strój :)

    http://highwaytoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to razem wygląda. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia^^
    masz cudowne włosy *_*
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo łądne zdjecia :) Te pierwse to już w ogóle :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że dużo się u Ciebie dzieje.
    Piękne palto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia! Wyglądają bardzo profesjonalnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi!! I like your blog! Follow you :)
    I invite you to my blog, i hope you like it!
    kisses
    http://cristalips.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze, że jest sprawny aparat, z czasem kupisz coś nowego :)
    Podoba mi się kolorystyczne połączenie w stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny blog. Naprawde mi sie tu podoba - obserwuje ;)
    tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcia i notki < 33 zapraszamy < 33 nika-kika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.