sobota, 27 października 2012

Przegląd ClothingLoves | Feeeerie!

Czeeeść :)
Mam teraz tydzień ferii jesiennych! Nie mogłam się ich doczekać. Ale to nie znaczy, że będę częściej pisała na blogu, bo mam plany prawie na każdy dzień :)
U mnie wczoraj spadł pierwszy śnieg, był mokry i prawie odrazu się roztopił, ale ważne, że to był śnieg!

Dzisiaj zrobiłam przegląd niektórych rzeczy z firmy Clothingloves.net, z którą właśnie współpracuję.
Firma ma naprawdę wielki wybór przeróżnych rzeczy, ceny też nie są przesadne. Ponad w połowę rzeczy bym się zaopatrzyła. Naprawdę. Zobaczcie kilka ciuszków, które mi się najbardziej spodobały.
A co byście wy wybrały?

White Wool Blend Cute Cute Bear Ears Women Long Sleeve Hoodie One SIze Coat @XYZQ9921

White Stripe Round Neck Long Sleeve Women Cotton Loose One Size Shirt @XYZQ9897w



Rust Women Autumn New Fashion Slim Fitting Thicken Skeleton Printing Cotton Warm Leggings M/L @H4566ru

Pink Korean Style Women Knitting Pocket Big Round Neck One Size Sweater @H4506p

Dark Grey Women New Fashion On Sale Side Buttons Round Neck Long Sleeves Cotton Autumn Dress @H4521dg

Khaki Cotton Loose V-Neck Long Sleeve Lady Hoodie One Size Dress @H4522ka

Zobacz także: suknie ślubne, męskie ubrania, legginsy


19 komentarzy:

  1. wow najbardziej w ten 3 sweter ! Ale wszystkie swetry są boskie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz naprawdę fajnego bloga i lubię go czytać (:
    OOOO , u ciebie spadł już Śnieg Oo
    A ciuszki naprawdę fajne (:

    POZDRAWIAM , i obserwuje (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają bardzo bardzo fajne ubrania ;) Pozdrawiam i zapraszam serdecznie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy zestaw jest genialny :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne ciuchy ;) U mnie też już śnieg !

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza bluza i te leginsy świetne . Sama chyba zacznę zaglądać na stronę tego sklepu :)
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie http://trendy-dummy.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszy jest misiu z 1. zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie podoba mi się drugi outfit *.* , świetny blog . Zazdroszczę Ci tych ferii mi też by się przydały ale muszę czekać do lutego :C obserwuję i zapraszam do siebie , pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze zdjęcie cudne : )

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka Stradivarius(ostatni dzień trwania konkursu )

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też spadł śnieg, ale się nie roztopił. Dzisiaj nadal jest ^^ Faktycznie, ubrania świetne. Ten sweterek w kolorze pudrowego różu jest świetny. A na pierwszym zdjęciu moją uwagę przyciągnęły loczki modelki ^^ Ferie jesienne? Zazdroszczę, ja w tym tygodniu trzy dni do szkoły, ale pewnie jak wszyscy.
    Dodaję do obserwowanych.
    Pozdrawiam i zapraszam na Halloweenową notkę na: pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze zdjęcie bardzo fajne!
    W Krakowie spadł dzisiaj śnieg i oczywiście wszystkich mocno zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie na szczęście śniegu nie ma (:
    Fajne rzeczy oferuje ta firma!

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.