niedziela, 21 października 2012

Codziennie żyjmy tak jakby to był ostatni dzień naszego życia.! ♥



Trudno mi powiedzieć o regularności postów w tym tygodniu. Narazie nie zapowiada się tak źle, jak poprzednie, ale kto wie co będzie w trakcie? Narazie cieszy mnie, że to ostatni tydzień przed jesiennymi feriami! Więc da się wytrzymać.

Wyżej widzicie zdjęcie z soboty, z nudów trochę się pobawiłam i tadam! :)

A co u Was? Jestem ciekawa jaka jest u Was pogoda, czy bardzo dużo macie nauki.. Dyskutujcie!

13 komentarzy:

  1. Lovely picture! very autumn:)

    Love your scarf!


    http://myfashionfoodstyle.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie :) Ale fajniej by wyglądało gdyby tło było jakie jest, a Ty byłabyś bardziej wyraźna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne zdjecie!

    P.S. U mnie rabaty na EMU!

    caayenne.blogspot.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładnie przerobiłaś to zdjęcie :D
    w czym zrobiłaś taki efekt?^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez szkołę nie mam na nic czasu. :(
    Fajne zdjęcie. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna :) a wszystko przez szkołę tez nie mam czasu dodawać postów ;/
    Zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcie :D


    zapraszam, dopiero się rozkręcam http://invisible-butterfly.blogspot.com/2012/10/smacznie-zdrowo-i-zabawnie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, jesienne zdjęcie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcie : )

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka Stradivarius (zgłosiło się mało osób, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną )

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne to foto :D fajowa tęczowa obróbka ;D

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.