poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Stronki, które polecam

Heej ^^
Napiszę Wam fajne stronki, nie takie bardzo znane jak youtube oczywiście, a takie inne, fajne.

Strona gdzie można nakładać makijaż i fryzury na swoje zdjęcia jak i na podane już zdjęcia przez stronę.

To chyba znacie, różne inspirujące zdjęcia.

Plotki, artykuły, gry, forum, własne profile. Taka typowa strona dla nastolatek.

Na tej stronie możecie przerabiać swoje zdjęcia, wstawiać w różne fajne ramki. POLECAM

Super obrazki! Śmieszne, sensowne. ♥

Można się uśmiać do łez!!! :)

Tworzysz zestawy na modelkach! Świetna strona.

Strona do tworzenia różnych zestawów.

Kolejna strona do tworzenia zestawów. Tutaj zbierasz punkty, można trafić na listę najpopularniejszych stylistów!

Też zestawy... Ale tutaj można prosić o porady i dawać rady! Są także różne konkursy z nagrodami.

Raczej znacie, ale jest to super forum, różne fajne pytania, można wiele się dowiedzieć i poznać fajnych ludzi.


No cóż... narazie tyle, a jakie strony Wy możecie polecić? Bo szukam czegoś fajnego i nie mogę znaleźć :(

217863_401439623242755_1458459103_n_large

7 komentarzy:

  1. fajny blog:) obserwuje!zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wchodzę sprawdzić pierwsza :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Na większość wchodzę :) Ja polecam : kotek.pl :)
    Pozdrawiam Zakręcona :)
    Zapraszam : zakrecona-gaba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ponad połowy stron nie znam, będę teraz przeglądać

    OdpowiedzUsuń
  5. o, części stron nie znałam, ale weszłam i spodobały mi się, wielkie dzięki za info!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te nerdy są super !

    http://crazy-teen-in-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.