środa, 22 sierpnia 2012

Scrub - recenzja & info

Na początku trochę informacji. Zauważyłyście, że na blogu zaszły wielkie zmiany? Zupełnie inny wygląd, jak Wam się podoba? Nie jest jeszcze dopracowany, będę nadal go ulepszała, ale jak Wam się podoba początek? Wygodnie się korzysta z blogu?

A teraz do tematu.
Na Litwie jest mnóstwo rosyjskich produktów kosmetycznych, nie wiem jak jest w Polsce, ale jednak zrobię recenzję tego Scrub'u.



Jest to codzienny scrub od czarnych kropek. Takich szczególnych efektów nie zauważyłam, może dlatego, że miałam dużą przerwę w używaniu, bo miałam dużo wyjazdów.



Należy nakładać niedużą ilość wacikiem na twarz, a potem zmyć ciepłą wodą.
Jak już i pisałam, bardzo dużych efektów nie zauważyłam, ale jednak tych "czarnych kropek" mam trochę mniej i mniej się pojawiały.
Myślę, że jeżeli szukacie scrab'u i taki macie w sklepie, to wypróbować warto.

Zdjęcia z google.

8 komentarzy:

  1. o to wypróbuję jak nadarzy się okazja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiec moze wyprobuje, bo mnie zachecilas! ;) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarne kropki ogólnie jest cięzko usunąć :) A żeby znalezc cos co na to zaradzi, to uch...

    Zapraszam na konkurs: http://designofpoland.blogspot.com/ do wygrania legginsy jellyfish :)

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja szukam właśnie czegoś na kropki.. i chyba wiem, po co będę jutro maszerować do miasta..;pp

    OdpowiedzUsuń
  5. napisz do mnei na gg to ci wytłumaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam tego w Polsce, ale w sumie są inne tego typu produkty i niewiele pewnie się różnią :)

    pozdrawiam i zapraszam w chwilach nudy :P

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.