wtorek, 14 sierpnia 2012

Moda na jesień 2012

Piszę ten post już drugi raz, bo mi się usunął :(((
Chyba nie tylko mnie ciekawi, co będzie modne tą jesienią, która zbliża się już dużymi krokami.
Zdjęcia są przykładowe, nie tylko to jest modne.

Płaszcze
 
 
 
 

Buty

Noski do góry. Jeśli odznaczają się na samym czubku buta, optycznie powiększają stopę, gdy natomiast są głęboko wcięte mogą zdziałać cuda dla nóg o dużym rozmiarze.


Klasyczne botki. Proste i pasujące do wszystkiego.
buty i botki jesień 2012

Welur i zamsz. Są niepraktyczne, ja bym zniszczyła bardzo szybko. Jednak nie zaszkodzi mieć jedną parę na tą lepszą pogodę :)
buty i botki jesień 2012

Buty na platformie
buty i botki jesień 2012

Futerko...
buty i botki jesień 2012

Drewniane akcenty
buty i botki jesień 2012

5 najmodniejszych kolorów na jesień 2012










Krzyżyk jak u Madonny
Zbyt wulgarny? Ale modny!

Madonna z krzyżem na piersi

Bluzy i swetry
Napewno nie popełnisz błędu kupując bluzę z nadrukiem, bo to akurat jest modne!



Torebki
Z futerkiem... Coś do mnie nie przemawia...



Z ćwiekami. Oo tak! To jak najbardziej HOT i must have. ♥




Pastele
Pastele już są w modzie dość długo, może dlatego, że są bardzo przytulne i łatwo jest do nich dobrać ciuchy? W każdym razie jestem za.





5 komentarzy:

  1. ja tam lubię się ubierać w to co mi wygodnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem za pastelami a przeciwko ćwiekom

    OdpowiedzUsuń
  3. z butów większość mi się nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie pasują mi na jesień pastele... a buty to już wcale do mnie nie przemawiają

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory cudowne. butyz pierwszego rzedu tez...plaszcze rewelacja..tylko jakos motyw krzyza nie przemawia
    bardzo fajny post
    pozdrawiam i zapraszam Ewa

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.