czwartek, 23 sierpnia 2012

NEW kolczyki & kubek wspomnień

Próbuję nawiązać współpracę ze sklepem internetowym, więc mam do Was ogromną prośbę, kiknijcie na baner po prawej stronie do sklepu VINTAGESHOP.

Moja cała głowa jest zapełniona jutrzejszą "nocą horrorów" ♥. Mam nadzieję, że dobrze spędzimy czas.
Niedaleko mojego domu jest rynek, są tam sklepiki z ciuchami, a obok znajduje się około 10 kiosków. Można w nich znaleźć różne smakołyki, ale też biżuterię oraz kosmetyki, czy zabawki dla dzieci. Kupiłam tam lakier i błyszczyk dla koleżanki w prezencie, a dla siebie kolczyki za 8 Lt. Są śliczne! Najpierw nie zobaczyłam w nich nic szczególnego, jednak teraz się w nich prawie zakochałam!






Zrobiłam sobie kawę i piłam ją z tego kubku... Tyle wspomnień, kupiłam go jak byłam w sanatorium. Pamiętam jak bardzo nie chciałam tam jechać, ale potem nie chciałam wracać! Zwykły kubek, ale jakie wspomnienia! To jak co wieczór robiliśmy sobie herbatę, jak co wieczór szalałam z poznanymi tam dziewczynami, naprawdę tęsknię... :)


10 komentarzy:

  1. sliczny kubek :)

    mam do Ciebie prośbę, klikniesz w reklamę/y na moim blogu ( fashion-style-viola.blogspot.com ) , jest to pierwszy gadżet po prawej stronie, z góry dzięki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne. ;d

    Zapraszam na nowy post i ROZDANIE!
    http://lilianka-blog.blogspot.com/2012/08/liliankowe-rozdaniecandygiveawaykonkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kubeczek ;) i kolczyki ;) lecz ja nie moge takich dlugich nosic ;D :) Pozdrawiam i zapraszam ;) Dodałam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kubek ;D
    tak to jest czasami małe rzeczy ciągną za sobą tak dużo wspomnień ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki fajne, ale w moim przypadku założyłabym je tylko czasami w niedzielę. ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki są naprawdę ciekawe :) ! Uwielbiam takie długie, wysmuklają twarz ! A co do kubeczka jest bardzo fajny. I uwierz mi - z chęcią wybrałabym się na taką noc horrorów ! Ja z kolei w sobotę idę na grilla do koleżanki, wiec mam nadzieję, że będę się bawic choc w połowie tak dobrze jak Ty ! :D Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne
    śliczne podoba mi się:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny masz blog, bardzo mi się podoba :) Poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.