piątek, 31 sierpnia 2012

Koniec & podsumowanie

Hej! :*
Na początku chciałabym ogromnie podziękować Wam za wsparcie i wszystkie komentarze. Było mi miło, gdy czytałam komentarze dotyczące tego co napisałam o koleżance. :)*

Wszyscy podsumują lato, cóż, nie będę oryginalna, też to zrobię, bo chyba należałoby z powodu tego jakim ono było.
Pierwszy raz leciałam samolotem, pierwszy raz zobaczyłam góry, byłam dwa razy w Polsce i jeden raz na Łotwie nad morzem. Poznałam wielu nowych ludzi, dużo kogo lepiej poznałam, natomiast z niektórymi moje kontakty się zerwały... O niektórych ludziach wiele się dowiedziałam i moje zdanie o nich bardzo się zmieniło, ale to tylko na lepsze. Przeżyłam wiele pięknych, ale także trudnych chwil. Jednak te wakacje uważam za udane i można zaliczyć do jednych z najlepszych ;)

A teraz zdjęcia robione kilka dni temu.






















Na Litwie u nas w tym roku rozpoczęcie jest 3 września! A 1 września z klasą organizujemy ognisko, mam nadzieję, że przynajmniej raz koleżeńsko coś razem zrobimy :)

Między innymi dziś jest Dzień Bloga, więc życzę, by Wasze blogi były popularne i pisałybyście je jeszcze bardzo długo!

23 komentarze:

  1. cudne zdjecia<3

    u mnie do wygrania dowolona para butów, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia;) udanego ogniska jutro i dla Twojego bloga też duużej popularności i dla Ciebie wytrwałości w pisaniu.:) zapraszam do mnie, obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniaaaam uwielbiam słoneczniki! ♥ słodka psinka ;) dziekuje za twoje odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna psina i masz cudny sweter - bardzo ładnie Ci w szarym .

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabawny psiak, swoją drogą uwielbiam słoneczniki (;

    OdpowiedzUsuń
  6. oo jaki słodki psiak! *.*
    Obserwuję. ;)
    endless-world-of-emotions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :) Jak zwykle ślicznie wyglądasz :) Życzę ci 1000 pomysłów na posty :)
    Pozdrawiam Zakręcona :)
    http://zakrecona-gaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej masz świetnego bloga : >
    Dołączysz do obserwatorów :* ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog ;) śliczny piesek :d
    Obserwuję i Zapraszam :http://memoweek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne fotki :)
    Masz fajny styl pisania ^^
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog :)
    słodki piesek :):*
    zapraszam do mnie http://usia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. słonecznik;) jestem słoneczniko-maniaczka zawsze mam potem problem z paznokciami bo się strasznie brudzą i niestety muszę się ograniczać z jedzeniem go;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawodowy model psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia :)
    Obserwuję i liczę na to samo :)))
    http://wiki-me-and-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. hah! Świetne zdjęcia pieska♥ Mmm.. słonecznik :) Uwielbiam go jeść<33
    Pozdrawiam fraiselife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz śliczne wlosy. i fajnego bloga ;* Zapraszam do mnie
    juliaxox59.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. TEŻ mam takiego pieska jak ty masz tylko ze suczke.^^ zapraszam do mnie:
    maggisterka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.