środa, 29 sierpnia 2012

Nawet ok ://

Cześć :)
Dziesiejszy dzień można by było nazwać fajnym, gdyby nie jedna koleżanka.
Do godziny 17 oglądałam serial, a potem pojechałam do dziadków, zrobiłam mnóstwo zdjęć, które pokażę w następnych postach. Potem spotkałam się z koleżanką, pospacerowałyśmy, pogadałyśmy, zadzwoniłyśmy do różnych chłopaków, aby się pośmiać.
Jednak inna koleżanka miała wszystko popsuć, kłócimy się już od sylwestra, chyba zakończę tą przyjaźń.. bo to już jest nienormalne. Ale nie będę przynudzać szczegółami :)

Wybrałam pudełko z różnymi drobnostkami i porobiłam zdjęcia. Zobaczcie.
















Ja się tak rozpisałam :D A co u Was? 

29 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog ;) Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)


    http://ewkoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 zdjęcie ładne. :3

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne jest to coś z misiem xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna muszelka! :) Uwielbiam je zbierać.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieje ze jednak sie ulozy z kolezanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna bransoletka z misiem i piękna lalka haha ;D
    Bardzo fajnie prowadzisz blog.
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do tego samego u mnie http://kimikano.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te 2 pierwsze zdjęcia śliczne .!
    Mam prośbę próbuję nawiązać współpracę ze sklepem internetowym, więc mam do Ciebie ogromną prośbę, klikniesz na baner po prawej stronie do sklepu VINTAGESHOP. ? Z góry dziękuje : )

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma co kończyć przyjaźni, według mnie trzeba próbować naprawiać relacje ; )
    ineeczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. hihi fajne fotki :D dziękuję za twoje odwiedziny u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię takie drobnostki, szczególnie świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak to już jest... coś się kończy, a coś zaczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. z przyjaźniami tak już jest, ale pamiętaj, że jak przyjaźń się kończy to tak naprawdę nią nie była, bo prawdziwe i szczere relacje są na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna bransoletka :) Pozdrawiam i obserwuję!

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świeczek mogę mieć tony w pokoju :3
    Obserwuję : ) ooo - jestem 100 obserwatorem ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Koleżanki przychodzą i odchodzą, nie ma co się napinać na przyjaźnie z dziewczynami, bo różnie to bywa

    Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasami tak bywa. Miałam jedną przyjaciółkę, ale ona stwierdziła, że woli komputer od przyjaźni. No trudno... Różnie bywa.

    Pozdrawiam i obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.