czwartek, 2 sierpnia 2012

Domowe sposoby na śliczne paznokcie

Hej, oto jakiś sensowny post po moim powrocie.
Uwielbiam mieć długie paznokcie, ale często mam na nich białe plamki, rozdwajają się i łamią się. Poszukałam na internecie domowe sposoby na pielęgnację paznokci. Zobaczcie jakie znalazłam.

KĄPIEL WZMACNIAJĄCA
Paznokcie nabiorą połysku, wzmocnią się i staną się jaśniejsze.


Do startego zielonego ogórka dodajemy ½ drobno pokrojonej cytryny oraz 3 łyżki startego jabłka. Całość mieszamy.

W tak przygotowanej kąpieli zanurzamy paznokcie na 20 minut. Cały proces powtarzamy codziennie przez 3 tygodnie.




ODŻYWKA
Dobrą odżywką dla paznokci jest maseczka z łyżeczki oliwy, żółtka jaja kurzego oraz 1/2 łyżeczki świeżego soku z cytryny. Wszystkie składniki dokładnie ze sobą mieszamy i nakładamy na paznokcie na 15 minut. Następnie zmywamy odżywkę letnią wodą.


Mam zamiar wypróbować te sposoby. A jak wy pielęgnujecie swoje paznokcie?

4 komentarze:

  1. Ostatnio mam straszny problem z paznokciami, więc trafiłam tu idealnie. Czuję, że niebawem wypróbuje sposoby które napisałaś, może one pomogą ;) Pozdrawiam.

    www.paatix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytryna ma swietne wlasciwosci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne sposoby. Ja używam odżywki "Paznokcie twarde i lśniące jak diament" od Eweliny. Jest świetna ;) obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio mam bzika na punkcie paznokci, lubie gdy są czyste, myślę żeby kupić w aptece jakąś odżywkę ale myślę, że tą odżywkę o których napisałaś też wypróbuję ;**^^

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.