poniedziałek, 26 grudnia 2011

Zakupy

Cześć !
Dzisiaj byłam z rodzicami w sklepie i kupili mi opóźnione prezenty.. heheh :)
Kupili mi dwie czarne sukienki, jedna ma długi rękaw, inna jest na ramiączkach. Są podobne, ale była przecena i    kupiono mi dwie. Potrzebowałam czegoś ładnego, bo we środę i czwartek mam w szkole dyskotekę. We środę dla 7 i 8 klas (ja jestem w 8), a we czwartek dla 9-12, nie ważne, że nie dla 8, to i tak pójdziemy :D
Te sukienki postaram się Wam pokazać, ale najpierw muszę zrobić zdjęcia.
Także kupili mi tusz, który tak bardzo chciałam "Maybelline, Colossal Volum` Cat Eyes".  Po dłuższym korzystaniu napiszę Wam swoją opinię o nim. Też była przecena, kosztował 34 LT, a kupiłam za 17 LT. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.