sobota, 10 sierpnia 2013

Pink

We czwartek już wróciłam znad morza, jednak byłam tak wymęczona, że post dopiero dzisiaj. Coś źle się czuję, ale jednak zajęłam się trochę blogiem i zrobiłam dzisiaj zdjęcia. W tym poście sportowy, dziewczęcy zestaw, luźny i wygodny.
Mam już dla Was kolejne dwie stylizacje i także masę zdjęć znad morza, więc zaglądajcie na bloga!

Głownie zwróćcie uwagę na wisiorek i bransoletki z Rings and Tings, oraz na zakolanówki z choies!

P.S tatuaż jest czasowy.



















Koszula - rynek
Sukienka - CroppTown
Zakolanówki - choies
Buty - rynek
Bransoletki - Rings and Tings
Wisiorek - Rings and Tings



6 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Zakochałam się w tej bransoletce "forever" :). Tatuaż też jest bardzo fajny! Czekam na zdjęcia znad morza!
    Pozdrawiam
    Zwariovana

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ok, tylko ten naszyjnik nie pasuje mi tu ani trochę, za bardzo "zbarbi" i dodał kiczu całej stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. set nie w moim stylu, ale sama koszula bardzo mi się podoba:)
    ps. zdjęcia przy samochodzie w tym stroju wyglądają nieco... hmm... sama wiesz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi sie naszyjnik (Y) :))

    OdpowiedzUsuń
  5. odważna ale ciekawa stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.