niedziela, 4 sierpnia 2013

Inspiracje +info

Jutro wyjeżdzam nad morze na kilka dni, we czwartek wieczorem już wracam. A wrócę mam nadzieję pełna energii i motywacji do dalszej pracy nad blogiem. Po powrocie będzie dużo zdjęć z wyjazdu i dużo nowych outfitów, bo czekam na przesyłki, więc bądźcie czujni, czeka na Was wiele ciekawych postów, mam nadzieję, że Wam się spodobają ;)


Czy tylko ja mając 15 lat już czuję, że życia mi zabraknie i że jest ono zbyt krótkie? Chcę tyle zwiedzić, tyle się nauczyć, tyle zrobić! Jednocześnie chcę być w kilku miejscach, chcę robić kilkanaście rzeczy na raz. Myślę, że nikt by nie odmówił kilku dodatkowych godzin w dobie. Chciałabym potrzebować mniej snu i budzić się wcześniej, a być wyspaną, jednak nie potrafię, śpię prawie do obiadu i nadal czuję się niewyspana. Potrzebuję więcej motywacji do działania, bo leń mnie ogarnia i przezwycięża wszystkie chęci i marzenia...

...

Najlepsza maseczka na zniszczone włosy . Po niej włosy są jedwabiście miękkie , lśnią i są bardzo odżywione. 
Maseczka składa się z dwóch łyżek jogurtu naturalnego, łyżki miodu i jednego żółtka. Składniki należy wymieszać i nałożyć na umyte, wilgotne włosy. Następnie owinąć głowę czepkiem i ręcznikiem (ciepło aktywuje wnikanie składników odżywczych do wnętrza włosa). Po upływie 15 minut zmyć ciepłą wodą.

Easy to say.

Luxury and company | via Tumblr

ns

Floral

bike | via Tumblr

candysomer | Профиль | Qweeq - Новая Информационная Сеть

Untitled Album | via Facebook

the viewing angle is dependent on the perspective | via Tumblr

13 komentarzy:

  1. Genialne inspiracje! Udanego wyjazdu! Ja też czasami mam za mało motywacji...
    Pozdrawiam
    Zwariovana

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci udanych wakacji ;*
    Ja mam 23 lata i myslę,że jest za późno na jakąkolwiek decyzję i, ze najlepiej byłoby cofnąć czas. Życie jest krótkie. Niestety ;/
    obserwuję!:* www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rowniez mam nadzieje, ze wrocisz peeełna energii :) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super inspiracje |<3 Miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Korzystaj z wypoczynku i nie myśl że życie ucieka;)
    Buziaki;*
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey hey, I'm in love with your photos you have a "gift" for this, sweeter !
    First time visiting your lovely space and I'm already "addicted" girl your layout is amazing!! Keep going with this amazing job!! :)

    With love, Bárbara
    www.preppylemonade.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey hey, I'm glad you liked it I'm in the beginning but already addicted to this world of the blogs!! And Preppy Lemonade is already on Bloglovin (http://www.bloglovin.com/blog/9725179/preppy-lemonade) stay tuned and follow the blog so you can be updated with all my little news and surprises!! Hope to hear from you soon!!

    With love, Bárbara
    www.preppylemonade.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie idealną iloscią snu jest 6-7 godzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mądra notka i powiem ci, że czuję to samo. Tak mało czasu, tak wiele do zrobienia. :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego wyjazdu :)
    Świetne inspiracje! :3

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.