niedziela, 9 września 2012

Zestawy


W tym poście pokażę kilka moich zestawów ze strony allani.pl. Natomiast w najbliższym czasie pokażę swoje zakupy, na których byłam dzisiaj!

Zdecydowanie słodki jesienny zestaw, takie łagodne i przyjemne kolory, a dla urozmaicenia odważniejsze buty i ciemna torba.

Elegancki zestaw, pasuje na codzień, jak i na jakieś oficjalne okazje. Kolczyki do wyboru.

Delikatny zestaw. Przyjemna sukienka i ożywiające czerwone dodatki.

Elegancki zestaw z ożywiającą zielenią.

Wybrałam ubraną modelkę, ale wyglądała zbyt szaro, więc dobrałam pomarańczowo-czerwoną torbę-kopertówkę i czerwoną szminką. Też dałam błyszczące dodatki i czarna kredkę do oczu.

Niezupełnie mój styl, ale postanowiłam zaryzykować, chyba się udało?



Który najlepszy? :)

22 komentarze:

  1. pierwszy zestaw jest najlepszy!!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. najładniejsze to 1 heh Śliczny;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten drugi jest świetny ! Z pazurem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podoba 1 i 2 :) torba w pierwszym jest sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne stylizacje

    + Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, świetne zestawy. wszystkie! a czerwone buty są cudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie tez konkurs na naglowek xd

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny sweter na 1 zestawie, marzy mi się taki ;>
    wszystkie zestawy super :)
    zapraszam do obserwowania :)
    http://fashionistasdreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się szczególnie 1 zestaw jesueń nie musi być w brązach : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja najbardziej mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  11. zestaw 1 i 4 są świetne :D Muszę się wybrać na zakupy i dorwać gdzieś taki sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam taką koszule jak na tej drugiej stylizacji ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko swietnie wyglada ! ;)
    zapraszam do siebie;)
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatni!
    i dziękuję za komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.