wtorek, 25 września 2012

Wyniki!

Przed chwilą przeliczyłam Wasze głosy za najlepszy nagłówek. Dziękuję za pomoc, bo sama bym nie dała rady, wszystkie mi się podobały i nie mogłam zdecydować. A więc teraz na nagłówek ustawiam ten który zajął 1 miejsce, ale od czasu do czasu będę zmieniać i użyję innych, zrobionych przez Was! ;*
A więc nie przedłużam...

1 miejsce
Nagłówek wykonany przez http://magnolie.blogspot.com/ .
A więc nagrody:
Umieszczam baner na 30 dni.
Obserwuję bloga.
Post o Twoim blogu.



2 miejsce
Nagłówek wykonany przez  www.dashingMay.blogspot.com
Wykonała ona 3 nagłówki, jeden z nich zajął również 3 miejsce, z tego powodu nagroda dla niej będzie jak i  za 1 miejsce.

A to ten inny nagłówek (za 3 miejsce)

3 miejsce
Te miejsce musiała zając dziewczyna, która zajęła 2 miejsce, ale musiałam wybrać inną osobę.
Nagrody:
Umieszczam baner na 10 dni
Obserwuję bloga.
Post o Twoim blogu.



Muszę też jakoś odwdzięczyć się innym dziewczynom, więc zaobserwuję Wasze blogi i polecę je w jednym poście. :)

Gratuluję serdecznie!

11 komentarzy:

  1. Piekne naglowki. Gratuluje zwyciezczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :) Super, że się udało :) (gdyby ktoś miał konkursy na nagłówki albo chciał jakieś - piszcie, lubię się w to bawić)

    www.dashingMay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie są ładne:)
    zostałaś przeze mnie wyróżniona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja mam sobie zrobić baner? Ale jakiej wielkości i wgl? Bo nie rozumiem..

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe typowałam ten banerek co wygrał :)

    zapraszam na moje pierwsze mini rozdanie:)
    http://efffastyl.blogspot.com/2012/09/mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne pomysły:) gratuluję zwyciężczyni, bo zasłużyła;)

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.