piątek, 13 stycznia 2012

Stylistki.pl



Heej, jak Wam minął piątek 13? Dla mnie ten dzień był trochę dziwny i nudny, ale ogólnie wszystko dobrze.

W tej notce postanowiłam napisać notkę o stronce stylistki.pl. Kiedyś miałam na niej konto, lecz potem nie mogłam wejść... Obraziłam się, lecz teraz znowu założyłam tam konto. Ta strona polega na tworzeniu własnych zestawów. Potem inne użytkowniczki mogą je komentować. Postanowiłam, że będę niektóre swoje zestawy dodawać na tego bloga. Mam nadzieję, że ten pomysł Wam się podoba. A teraz dam niektóre stylizacje z mojego pierwszego konta, bo ono tam nadal jest, jednak wskazuje, że wpisuję błędne dane, a tak wcale nie jest.



















Heheh... wyszło więcej niż myślałam, a to może tylko 15 % wszystkich moich zestawów. Co o nich sądzicie i które Wam się najbardziej podobają?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.