środa, 18 stycznia 2012

I hate Thursdays !! But I ♥ Riga !!

Cześć. Co u Was słychać? U mnie jest okropnie, jutro czwartek, jak ja ich nie znoszę! :( Trudne lekcje i zazwyczaj trzeba tyle umieć, jutro mam sprawdzian z matematyki, kontrolną z fizyki, a dzisiaj się odmówiłam od odpowiedzi z geografii, więc postanowiłam, że jutro sama pójdę odpowiadać. Na pocieszenie mam jedno, w piątek pojadę do Rygi - stolicy Łotwy. Na jeden dzień. Taką możliwość mają celujący uczniowie, opłacało się uczyć :) Wycieczka jest darmowa i zamiast lekcji. GIT!

W Rydze już byłam 2 razy, ale jest taka piękna, że chcę tam jeszcze raz ♥





Mam już na komputerze tamte zdjęcia mojej miejscowości, ale teraz muszę się uczyć geografii, więc dodam je innym razem, lub jutro, lub w weekend, bo w piątek mnie nie będzie.
Życzę wytrwania głupiego czwartku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.