wtorek, 16 września 2014

NEW!

Jaka ja jestem niezdecydowana, to jeden z moich ogromnych minusów. Akurat było to problemem przy zmianie wyglądu bloga. Ciągle mi coś nie odpowiadało, ponad 2 godziny szukałam gotowych szablonów, a w końcu i tak postanowiłam zrobić sama jakiś zwykły minimalistyczny szablonik. Zmieniłam nagłówek, trochę śmieszny, ale mam w końcu mieć jakiś swój znak rozpoznawczy. Flamingo - dlaczego? Tak jakoś z najgłupszych żartów z koleżankami otrzymałam takie przezwisko, które całkiem mi się spodobało. Nie wiem jak długo to przeżyje na blogu, ale zobaczymy. Co o tym myślicie? :D



2 komentarze:

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.