wtorek, 10 czerwca 2014

Polecam #4

Blog był baaardzo zaniedbany, bo miałam dużo wszystkiego w życiu poza blogiem, ale jutro mam ostatni egzamin i WAKACJE! Dlatego wracam do Was Kochani.

To już czwarty post z serii polecanych linków i stron. Uwielbiam takie posty u innych blogerek, bo można znaleźć w nich wiele świetnych i ciekawych rzeczy, dlatego też dzielę się z Wami stronkami odnalezionymi przeze mnie.

issuu - mega inspirujące czasopisma online!
śpiewające pączki - poklikajcie na wszystko co się da ;)
mega pomysłowe zdjęcia - wykonane za pomocą starej kamery. Tak jak lubię fotografię, to oglądałam to z zachwytem.
zbiór ćwiczeń - dla każdej części ciała!
demilked - mega inspirująca strona, na której akurat znalazłam artykuł ze zdjęciami wykonanymi starą kamerą. Odkryłam tą stronę całkiem niedawno i bardzo ją polubiłam, lubię takie kreatywne zdjęcia i pomysły, które można na niej znaleźć.
filmiki "jak zrobić" - myślę, że wielu z Was zna tę stronę, ale jeżeli jednak nie, to obowiązkowo zajrzyjcie!

A jakie strony polecicie Wy? Bo ostatnio nie mogę znaleźć nic fajnego, dlatego czekam na propozycje.

9 komentarzy:

  1. fajne linki ;) Najlepszą frajdę miałam gdy w jednym sobie najeżdżałam na pączki itp. :D

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam żadnej z tych stronek, wiec przydatny bardzo post :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe linki, na pewno przyjrzę się tym stronom dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo nowości dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam, chętnie zobaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super strony, żadnej z nich nie znałam ;D

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.