piątek, 25 października 2013

Jesień moją inspiracją

Każda pora roku kojarzy się dla nas z czymś innym, ile jest ludzi na ziemi, tyle jest różnych skojarzeń. Ale zazwyczaj zima kojarzy nam się z radością, świąteczna atmosfera, często przypominamy dzieciństwo i zabawy w śniegu. Wiosna kojarzy się dla nas z nadzieją na dobre, na letnie słońce i ciepło. Lato natomiast, to czas wyluzowania i nowych przeżyć. Jesień dla jednych jest czasem depresji, a dla innych natchnieniem! Inspirują mnie kolorowe liście, siedzenie z kubkiem kawy przy oknie i patrzenie na tą jesienną pogodę. Nawet deszcz mnie inspiruje. Po prostu wtedy mam głowę pełną pomysłów, ale szkoda, że szkoła zabiera czas na ich realizowanie...

Zdjęcia nie takie jak zwykle, bo dużo tutaj efektów, ale chyba fajnie jak jest coś nowego? ;)
Głównym elementem tego minimalistycznego (myślę, że gdybym coś dodała, to by już bylo przegięciem) zestawu jest bluza z Persunmall.



















Bluza - Persunmall
Rurki - rynek
Buty - rynek


A także chcę pokazać moje nowe zdobycze z RingsAndTings.







21 komentarzy:

  1. sliczna bizuteria <3
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna masz bluze :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście >klik< i w banner Sheinside na moim blogu? Będę bardzo wdzięczna, odwdzięczę się za każde kliknięcie tylko napisz u mnie w komentarzu :)
    Sory za spam i z góry dzięki !;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia ! zazdroszczę włosów ! ;)
    http://karoraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia , ładna jesteś :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie , nowa notka :)

    http://candy-nut.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia. Ja również mam takie skojarzenia z zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekty zawsze są mile widzane :) świetna bluza ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy! I outfit!
    Pozdrawiam
    Zwariovana

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna bluza, jesli mozesz to kliknij w linki sheniside u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie jesień jest czasem najintensywniejszej nauki i kojarzy mi się przede wszystkim z narastającą ciemnością i zimnem... Ale przyznam, to czasem inspiruje :)

    Pozdrawiam
    Ania z tripleAworks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale misiek <3 aww!! *-* Szkoła to zło :C
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice photos!!! thank you so much for your comment!
    would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna bluza ;)

    a co do Twojego komentarza u mnie to ja mam nadzieję, że mi się uda, choć będzie ciężko bo łasuch jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ekstra rzeczy :)

    zapraszam do mnie na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjęcia i masz świetne te spodnie!:( ja się max nudzę, brzydka pogoda, ziemno, sama siedzę i muszę coś zjeść :(:(
    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna jesteś!! fajny outfit:) obserwuję , jeśli chcesz również mnie zaobserwuj..:) bardzo proszę o tylko jeden klik u mnie na blogu w link sheinside...będę wdzięczna:)
    pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ masz urocze, różowe tenisówy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie się podobają różowe tenisówki :D

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.