piątek, 29 marca 2013

fiszkoteka - recenzja

Na początku chcę podziękować za wszystkie komentarze pod poprzednim postem!

A teraz do tematu.
Po tym, gdy napisałam recenzję o kursie języków supermemo, otrzymałam propozycję do przetestowania strony fiszkoteka.

Fiszki

Jest to świetna strona do nauki słówek! Do wyboru są 4 języki.
  • angielski
  • niemiecki
  • hiszpański
  • francuski
Są także różne kursy, od podstawowych słów, do przygotowania do egzaminu lub matury. Więc tutaj możecie udoskonalić swoje słownictwo z języka, którego już się uczycie, lub możecie zacząć naukę nowego.


Możesz sam/sama wybrać ile nowych słówek dziennie chcesz się nauczyć! 
Przy swoim kursie widzisz ile już procent wszystkiego się nauczyłeś/łaś.


Tak wygląda nauka.
Mamy podany wyraz i zdanie. Tłumaczymy sobie, możesz tłumaczyć ustnie, lub wpisując odpowiedź.
Można to ustawić na dole karty.


Klikamy na "Pokaż odpowiedź" i widzimy, czy nasza odpowiedź była poprawna. Jeżeli tak, klikamy "Wiedziałem", jeżeli nie, klikamy "Nie widziałem", w takim razie dany wyraz i zdanie będziemy musieli później powtórzyć. Powtarzać możemy nieskończoną ilość razy, dopóki się nie nauczymy.



Po prawej stronie mamy "MENU", po kliknięciu tam pokazuje nam się taka tabelka.


Możemy tutaj ustawić fiszki, czy chcemy przesłuchiwać wyrazy, czy chcemy, by pojawiały się obrazki itd.

Możemy stworzyć także swoje własnie fiszki!


Moja opinia
Uważam, że jest to bardzo dobra strona, mamy dużo różnych funkcji, które pomagają nam w nauce słów. 
Poświęć przynajmniej 30 minut dziennie na naukę, a już zapamiętasz wiele nowych słówek! Korzystanie z fiszkoteki nie sprawia trudności, wszystko jest bardzo jasne, a w razie problemów można zgłosić się do administratorów strony, którzy wszystko dokładnie wytłumaczą. 
Sama uczyłam się podstawowych słów, dużą część już wiedziałam, niektóre już mi się zapomniały, więc miałam świetną okazję przypomnieć, nauczyłam się także wiele nowych wyrazów.
Teraz mam zamiar wypróbować DEMO innych kursów, przy okazji sprawdzę co ta strona ma jeszcze do zaoferowania i także zapamiętam kilka trudniejszym terminów.

Może ktoś miał okazję korzystać z fiszkoteki?

Wersja Android - ściągnij.
Fiszki ANDROID możesz pobrać tutaj, a fiszki na iOS tutaj: Fiszki na iOS-a (iPhone'a)

18 komentarzy:

  1. Ale świetny post! :) Przyda sie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne! Na pewno skorzystam :). Pozdrawiam i zapraszam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog!

    www.saintinfinity.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa opcja, coś na pewno w głowie zostaje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe akurat musze podszkolic swoj jezyk przed wyjazdem ;) Ps . przy okazji zapraszam na konkurs do wygrania wybrane przez Ciebie buty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że jest to bardzo ciekawa strona, może kiedyś korzystam:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe, nie zaglądałam wcześniej. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysl, zachecilas mnie do sprobowania bo chce umiec j.angielski biegle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że najwyższy czas wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę sprawdzić tą stronę(; ładny blog

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam okazji korzystać,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień dobry,
    Twój blog jest pierwszy w mojej kolejce, dlatego proszę, żebyś nie zmieniała wyglądu bloga.
    Mam pytanie o ocenę treści - czy może być ona ogólna na temat wszystkich postów czy też szczegółowa na temat poszczególnych?
    I od którego miesiąca mam ocenić Twój blog, bo widzę, że piszesz go kilka lat.
    Z góry dziękuję za odpowiedzi i życzę spokojnych i radosnych Świąt Wielkiej Nocy.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny program:)

    Wesołych Świąt życzy Ewa - World-Fashion-Style EVE ♥

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.