środa, 25 kwietnia 2012

Gossip girl

KONKURS! Nie zapomnijcie! http://fashhiion.blogspot.com/2012/04/ogaszam-konkurs.html 

Heey, co u Was? Ja jutro jadę na olimpiadę z polskiego... :(

W tej notce chcę polecić pewien serial. Gossip girl. Jest długi, 5 sezonów, w każdym ponad 20 odcinków i trwa ponad 40 min. Ale jest fajny, trochę insiprujący do zachowania się i ubierania się. Film jest o życiu nastolatków, szczególnie o bogatych. Ich świat kręci się wokół mody, miłości, zemsty, kłótni. Bardzo wciągający.





gossip-girl-cast-vanity-fair.jpg

tumblr_l9aee8YiiX1qcccdco1_500_large.jpg





Gossip-Girl-gossip-girl-280718_303_330.jpg

Co do bloga mam sporo pomysłów na notki, ale niektóre potrzebują czasu na przygotowanie.

3 komentarze:

  1. Nie oglądałam, ale kojarzę aktokę. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kojarzę :) na pewno rewelacyjne ubrania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę serial ale nie oglądam
    Wolę The Vampire Diaries :D

    Zapraszam do mnie na NP.

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.