wtorek, 6 marca 2012

Inspire

Hej... z powodu tego, że byłam w szpitalu, na moim blogu nie pojawiało się niczego związanego z jego tematyką. Nie wiem, czy w najbliższym czasie będzie, ale się postaram. A teraz korzystając z tego, że jestem w domu daję Wam różne fajne zdjęcia.













Ja natomiast szykuję się do sanatorium, dzisiaj byłam na zakupach, kupiłam 5 książek (a jak w wolnym czasie będę się nudzić?), szlafrok, piżamkę i bluzkę :).


Nadal proszę o zagłosowanie na mój blog. Po lewej stronie w podanym wyżej linku.
Dziękuję bardzo bardzo każdemu, kto zagłosuje! :*









1 komentarz:

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.