czwartek, 2 lutego 2012

Plany na dziś

Cześć. :))
Na początku chcę podziękować za każdy komentarz! Tak się cieszę, gdy widzę kilka nowych komentarzy, bardzo mi miło. Także lubię czytać jak piszecie coś o sobie, właśnie, gdy zapytałam o książki, to bardzo dużo dziewczyn napisało jakie książki lubią czytać.

Co robicie dzisiaj? Bo ja pomyślałam, że zbyt dużo czasu spędzam przy komputerze, to dzisiaj trochę posprzątam, a także zrobię porządek w półce z biżuterią, gumkami i spinkami. Jest tam taki bałagan!!! Jeżeli chcecie, to mogę zrobić zdjęcia niektórzych wisiorków, kolczyków itd.

A żeby nie zanudzać - kilka zestawów.








A teraz jeden z blogów, który obserwuję


Obserwuję go niedługo, ale bardzo mi się podoba. Znajdziecie wiele fajnych rzeczy, stylizacje, kosmetyki, kupione ciuchy itp. Polecam odwiedzić tego bloga :)

5 komentarzy:

  1. Pierwsza sukienka piękna ;) Pozdrawiam :) może masz ochotę się poobserwować?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza i trzecia stylizacja najlepsza ; D
    Ja wczoraj właśnie nie spędziłam dużo czasu przy komputerze i dzisiaj to odrabiam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie! http://karo-just-me.blogspot.com/2012/02/konkurs-walentynkowy-clover.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie ubranka! ;D
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam czytać Wasze komentarze!
Dziękuję za każdy, bo 1 komentarz - większy uśmiech na mojej twarzy.
Jeżeli komentujesz, to postaram się odwdzięczyć tym samym :)

NIE PROŚCIE o obserwowanie Waszych blogów, obserwuję wyłącznie te, które sama chcę.